Ankara Deplasmanında Son Periyotta Kaybetti (76-66)

Çiftlikköy Belediye, Ankara Deplasmanında Son Periyotta Kaybetti (76-66)

Türkiye Basketbol 2. Ligi A Grubu’nda sezonun ilk maçını Ankara’da Türk Telekom Gelişim’le oynayan Çiftlikköy Belediyespor Basketbol Takımı, parkeden 76-66’lık…